dijous, 31 de gener del 2008

Hi ha alguna cosa pitjor....?


Què treballar el diumenge?....Estic acostumada a treballar el dissabte, de fet ho faig des de els 16 anys, per mi era una cosa natural, a casa el meu pare sempre ha treballat en dissabte...

I de fet treballar els diumenges...doncs, ho he fet durant uns quants mesos, però molt ben pagats, això si.


Diuen les velles àvies què el pessebre es posa per Santa Llúcia i es treu per la Candalera, el 2 de febrer...Però que hi pinto jo treballant per la Candalera??


Suposo que el problema està arrelat i ben arrelat, és festa a Molins de Rei i tots a pencar....


BON CAP DE SETMANA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


12 comentaris:

Striper ha dit...

Sincerament Rosa no se si hi ha res pitjor que treballar el diumengue, que et sigui lleu.

Jobove - Reus ha dit...

si treballes el diumenge i et donen un altre dia de festa rai, al meu poble la gent que treballa per festes no ho recupera i aixó fa que sempre falti gent per treballar a les botigues

salutacions

Boira ha dit...

Doncs no et cansis a la feina! Dius Candalera? Jo sempre he dit Candelaria, ara m'he quedat amb el dubte, potser només es diu a Lleida.

Sergi ha dit...

Que et sigui lleu, doncs. Si m'ho permets, diré que jo espero treballar ben poc aquest dia...

SHADOW ha dit...

T'envio una abraçada molt gran perquè el dia et passi més bé. Ànims!

Joana ha dit...

Hi ha molta gent que treballa en diumenge... El comerç ja se sap i els serveis també.
Et serà lleu, segur!
;)

Dr.Mikel ha dit...

Me parece que vas a tener que denunciar tu propio Convenio Colectivo y sino siempre tienes la opción de llevarte tu misma a Magistratura.
Petones.

nimue ha dit...

una abraçada forta. He hagut de tancar el blog.

Terra ha dit...

Pren-t'ho amb calma i que et sigui lleu!
Anava a acostar-me a la fira de la Candelera aquest diumenge, però al final no puc, dinar familiar...

Anònim ha dit...

Treballar en diumenge... Jo m'ho autoimposo, però no és el mateix que treballar per algú altre. A més, el cos sap que és diumenge... I que és un dia per descansar...

Salut i ànims!

robelfu ha dit...

Hola guapisima vingua que per compensar tant estrès et tinc preparada una sorpresa pasat per casa meva.
un petonàs

Mikel ha dit...

i a sobre t´ha enganxat pluja...