diumenge, 14 de desembre del 2008

Els Nadals


Que és el que tenien els Nadals anys enrera?

Potser l' inocència de ser un infant.

Records que a vegades fan mal, records on a vegades un sonriure es dibuixa als teus llavis, records...


Recordo aquells dies plens...El dia de Nadal, Sant Esteve, la nit de cap d'any, el dia 1, la nit de reis, el dia de reis. Sempre a casa els pares, els avis, les meves germanes, la senyora Juanita, el tiet Miquel, després els marits, les nenes. Dies llargs fins el vespre, sentats al voltant de la taula, jugant al bingo, veient la pel.licula de Nadal, feliços, riallers....Torrades a llar de foc....


I ara aquests dies ja no hi són, aquests dies els vivim diferent d'una altre manera, no per això menys feliços, però diferents...Els avis ja no hi són, la senyora Juanita i el tiet Miquel tampoc, hi ha gent nova a la familia...El lloc de reunió tampoc hi és. Només queda el record d'aquells dies viscuts.

La melanconia s'apropa i jo la rebutjo. Posarem bona cara, intentarem que l'alegria ompli el meu cor. Perque el fet que tot sigui diferent no vol dir pas que sigui dolent.

11 comentaris:

Anònim ha dit...

A mi l'alegria me l'omple el Barça. Visca el Baaaaaaaaaaaaaarça.
I els nadals tens rao ja no son els mateixos pero no perque ja som grans, no, es que tot ha canviat.

EL BLOC D'EN VITALIS ha dit...

Hola Rosa, totalment d’acord amb tu, només en una cosa discrepo, els avis sí que hi son i els tiets també, el que passa és que els avis son els que abans eren els pares i els tiets els germans, tot ha corregut un lloc; i els que no hi son, resten en el record i uns altres en son nouvinguts.
BON NADAL i FELIÇ ANY NOU.

Striper ha dit...

El fet es el nadal i en la diferencia es pot viure igualment feliç.

Sergi ha dit...

Tu també tens aquesta sensació? Em preguntava per què sento tan poca cosa pel Nadal, per què ja no em motiva gens, i em fas pensar que potser sigui perquè les coses han canviat molt des que era petit i estava amb la família. Ara tot és diferent, falta gent, i falten espais, i manca molta il·lusió. Ni l'arribada d'una nova generació a la família no m'ha motivat en aquest sentit. Potser sigui això, i que no m'he sabut emmotllar als canvis.

Joana ha dit...

Tot canvia fins i tot nosaltres. Potser només cal disfrutar els dies amb senzillesa i disfrutar del moment. Potser no ens calen gaires ornaments. Una conversa plàcida i fer feliç a algú que es troba sol...
Bon Nadal wapa!

Adriana Llongarriu Castanyer ha dit...

Jo també tinc molts records dels nadals. Ara tot ha canviat, és veritat, però encara sento el nadal. D'acord que abans tenia una base religiosa i ara ha canviat, abans hi teníem una altra generació al davant i ara hi som nosaltres, però encara sento el nadal. I aquest dies, recordo els que no hi són i aprofito per estar bé amb els que avui hi són. Qui sap si demà algun de nosaltres no hi serà.
Ara, de records, molts.

Sange ha dit...

replica rolexwebsite video production1/2

Hals ha dit...

Face that is flatter than normal
Eyes that slant upward
baby fever treatmentbean bag shop

hpsky ha dit...

Pillow or bolster will give you the required height and you will be able to relax in the posture. In case there is pain, experienced in any part of the body, then slowly come out of the posture.
dress for dogs chinamodern contemporary furniture

Sky ha dit...

A mi només em truquen per portar-me carbó. I no tinc la sensació d'haver-me portat malament... ;-(
Real Estate Managementit support companies

moneyisgod ha dit...

És increïble que la natura demani a crits ajuda, però més increïble és que ningú l'escolti !!bones festes!!
Australia ShoesUniqueHoodia Reviews