divendres, 15 d’agost del 2008

Educació


Cal recordar el que et van ensenyar els educadors, pares, professors..? A vegades cal fer un forat amb les mans i excavar dins del teu ser fins poder arribar a tocar els fonaments i llavors veure-hi el que van cimentar els teus educadors.

Hi ha molta gent que els seus fonaments trontollen perquè no van estar pastats amb bona educació, potser els educadors no en van saber més?.

Tot això em serveix per poder ,disculpar? Allò què jo no entenc de les persones.


Fa molt temps un amic molt estimat em va dir que l'educació és sinònim d'hipocresia. Jo no hi estic d'acord, perquè encara sóc de les poques persones (què il.lusa) que creuen amb la PERSONA, pura,neta,clara i amb principis.


9 comentaris:

Jo Mateixa ha dit...

Donem gràcies bonica, que en el mon queden (poques ei però n'hi han), bones persones.

Un gràcies acompanyat d'un somriure no pot fer mal a ningu no?, encara que alguns no s'ho pensin.

Com va la boqueta dolça???, cuidat moltissim!!!!!

rosa ha dit...

Gràcies Meritxell,la boqueta millor, ja puc menjar, això si, a poquet a poquet,pel costat afectat.

Striper ha dit...

Estic d'acord amb tu , i mes en una epoca que molts valors i principis desapareixen.

Jo Mateixa ha dit...

M'enalegro que estiguis millor doncs, ves cuidan-te eh i deixa que et mimin els de casa :-)

Petonets dolcets guapissima!!!!

zel ha dit...

I jo estic amb tu, l'educació no és pas ensinistrament, que som persones. Petons d'una altra il.lusa!

Jesús M. Tibau ha dit...

l'educació i els bons exemples hi ajuden molt, tot i que cadascú és com és. De vegades també penso que ens calen molts anys per a treure'ns del damunt tot el que ens han ensenyat i redescobrir el xiquet que vam ser

Joana ha dit...

Fa pocs dies vaig llegir en un suplement de la vanguardia un article d'en José A. Marin i deia entre altres coses : Per conviure és necessari l'amor, però més necessària és la bona educació". M'hi vaig entretenir una estona...Es queixava / ens queixem de la falta d'urbanitat, civisme i educació.
Va bé revisar aquest valors que semblen " carrinclons" però que actualment se n'està tan mancat!
Bon estiu wapa!

Rita ha dit...

Absolutament d'acord amb tu. Per a la convivència, la bona educació és bàsica així com el respecte.
Com diu la joana, hi ha uns valors mínims que crec que tothom hauria de tenir.
Actualment, i a aquestes alçades de la vida, només m'interessen i molt les bones persones, amb valors i respectuoses. La resta... pse!

Carme Fortià ha dit...

Sóc de les que com tu, encara crec en l'educació i en què l'home / dona no és dolenta de per si. I em diuen il·lusa!