dimecres, 13 de febrer del 2008

Perquè dos?



El fet de tenir un munt de coses de dos al nostre cos em fa pensar i rumiar, el perquè?

Dues mans,dos peus,dos ulls,dos narius,dos llavis(un de dalt i l'altre de baix)-ei, no confongueu l'expressió-, dos pits i els seus dos mugrons,dos braços,dos canells,dos genolls,dues anques del cul,dos colzes,dues espatlles,dues orelles...


He estat rumiant fins treure gairabé fum del cap...Al "cap" i a la fi tot és qüestió d'acostumar-s'hi, si aquell Senyor ens hagués fet amb un braç i un peu i un de moltes coses, també hi seriem perquè ens haguéssim amotllat al medi. Però el que realment em desvetlla o més ben dit és el centre de la meva reflexió és que, si les fèmines tenim dos ovaris ( cada mes ovul.la un, suposo que si en tinguéssim un de sol tindriem menys oportunitats de prenyar-nos)...el PERQUÈ els homes ténen dos collons....

1.Perquè tot el que vessen no hi cap amb un de sol (de colló)?

2.Per qüestió d'equilibri.

3.Per armonia, ei Rosa no per tu,eh?, i estètica.

4.Per què caram?


Una de les altres coses que em treuen el son és el perquè els homes no tenen dues...dos penis?, un per cada ou, o potser perquè les coses més importants del cos humà, com ara el cor, amb un ja n'hi ha prou?.

21 comentaris:

Jobove - Reus ha dit...

olé una per aigua freda i l'altra per aigua calenta, per fi !!

si no fem el amor, es de les coses que mes nosa ens fan als homes, al menys que serveixin per rentar plats, jajajaja

salut i petons

Boira ha dit...

Uoo! M'ha vingut al cap una imatge aberrant, però tot i així, suposo que si estiguéssim acostumats a que els homes tinguessin dos penis, no estaria malament oi? A mi de moment ja s'hem passa pel cap alguna utilitat! jeje.

Txell ha dit...

Nena, pq si tinguessin dos penis, agafarien una embòlia i els hi deixaria d'arribar el rec sanguini al cervell!

Dr.Mikel ha dit...

Pues si, la verdad es que los hombres podiamos tener dos penes para poderla introdocir por ambos agujeritos, pero he aqui que la naturaleza es sabia y por donde se caga los espermas solo encuentran via muerta.
Besos

Dessmond ha dit...

Només amb la foto tens la resposta. Anar a orinar seria una autèntica proesa. I amb singlot, una tragèdia.

robelfu ha dit...

Dos penis?pero si molts no poden ni en un.
Per fí serien més llestos que nosaltres perquè seguirien usant els 2 per pensar!! O ni amb aquestes??he he he
Tindrían que aconseguir un parell de mans més, jajajajajajaja, perquè el parell que li ve per naturalesa ja ho tindria ocupat i necessita per al nou amic un parell extra!!!

Striper ha dit...

Rosa per pura logica si amb un ja pijem fora de on tenim que fer-lo i el que em digui que mai li ha pasat mentira, t'ho imagines amb dos, valguem deu quin mollader.

Robertinhos ha dit...

collons, si amb una sola polla ja ens dieu que pensem tot el dia amb ella, imagina't amb dues! ens faltarien hores!

EL BLOC D'EN VITALIS ha dit...

Dos ulls- un nas, dos tetes- una boca,dos llavis- una llengua, dos ovaris- una figa, dos ous- una polla, ep!..., jo conto dos polles i un ou a la foto, buf!...ja em quadra.

Terra ha dit...

Millor que els tios tinguin un sol penis, amb dos per omplir de sang i hauria desmais continuament. Us imagineu a cada trempada marejant-vos per falta de rec al cervell?
I si les dones en volem dos, doncs a buscar dos homes! jejeje ;P

Sergi ha dit...

Suposo que el fet de tenir dos testicles és per produir més espermatozous, per tenir més superfície productiva. Però és clar, això es rebat dient que se'n podria tenir un de ben gran, no? Suposo que alguna avantatge reproductiva deu tenir, per exemple, que si en perds un, encara tens l'altre (i pots guanyar el Tour de França 7 vegades com l'Armstrong). Ara, dues polles no quedaria gaire estètic no? La veritat és que només d'imaginar-m'ho m'esgarrifo. Però és qüestió de costum, suposo.

Carme Fortià ha dit...

Jo crec que si de tots els comentaris depengués... mai en tindrien dues! ni per ells ni per elles! jejeje

mossèn ha dit...

2 titoles ... curiós artilugi ??? ... japones ??? ... salut

gatot ha dit...

doncs a mi m'agradaria tenir dues llengües (a la boca) ... per llepar-te millor les dues natges del sol culet que tens!

i dos nassos per fer massatge als dos clítoris que tens... (ah... que només en tens un? catxis...)

colta, rosa... tu... molta feina no tens , eh? quines coses de pensar per arribar a treure't la són!!!!

zel ha dit...

Doncs vols que et digui que em fa una angúnia de no dir? Fins i tot una mica d'ecsss i tot, mira, que aquesta foto no m'agrada gaire, aquest photoshop!!!

Josep Manuel López Gifreu (Pep Barbagelata) ha dit...

Amb una escopeta de repetició en fem prou, dona

estripanits ha dit...

Dona... suposo que si en tinguessim un al damunt de l'altre encara li trobaríem un bon us, oi? De tota manera, dic jo que ho podem suplir amb una bona feina de llengua acompanyada d'un parell de dits experts, oi?

Bon cap de setmana... i estripa força, eh?

nimue ha dit...

no en tinc ni idea però la foto és taaaaan lletjaaaaa!!!

Mikel ha dit...

calla calla ja esta be el tema tal i com esta ;-P

Jo Mateixa ha dit...

Doncs no et sabria donar resposta al per que un sol cor, suposo que per qeu estimi amb més intensitat i a una sola persona..no se eh, dic jo :-P

Un petonet dolcet guapissima!!!!!!

Jesús M. Tibau ha dit...

No estaria malament un altre cor, per si algú ens trenca el primer, però dos penis ja seria massa... amb el que costa de vegades aixecar-ne un!
(i no parlo per mi, eh!)