dimarts, 8 de gener del 2008

Rebaixes o la bogeria de tornar-se boig


Perquè tot està tan malament muntat?
Perquè per dates en que gastem més, com ara Nadal i reis, no hi ha rebaixes?
Les rebaixes són a l'endemà d'aquestes festes tan consumistes, però malgrat tot haver-hi gastat tant i consumir encara més sempre queda un raconet per anar de rebaixes...Som animals de costums i anem on hi va el ramat.

Quan una persona no hi va de rebaixes se la considera anormal, però el que és realment anormal són els productes que el dia 5 trobaves a un preu X i el dia 7 aquesta X era a la meitat.

Pots caure en una depressió si el dia 7 tornes a anar a les botigues on vas comprar els regals i amb un full i un llapis a la mà vas prenen nota del que vas comprar i compares els preus del que vam pagar el dia 5 o abans. Els diners que ens hauriem estalviat si no fessim cas al calendari imposat de dates històriques i aquest cap de setmana a casa nostra fos Nadal i vinguéssin els reis...Crec que la "cuesta" de gener seria d'una baixada total.

16 comentaris:

Sergi ha dit...

Home, està mal muntat des de la nostra perspectiva, però des de la dels comerciants, doncs suposo que no. De fet, ells voldrien que les rebaixes fossin més tard, perquè sembla ser que estan massa a prop de Nadal, i hi ha gent que s'espera, i així durant la campanya de Nadal no guanyen tant com podrien. Ja veus, mai plou a gust de tothom.

Clint ha dit...

ostres noia, ets una esvalotadora de les masses...tu marca el pas i seguirem el teu darrera..ai! volia dir darrera teu!

Jo Mateixa ha dit...

Doncs jo soc una anormal per que no hi vaig mai de rebaixes, precisament per no pillar un cabreig monumental veient lo car que he pagat segons que.

No hi ha dret, les sabates que em vaig comprar per Nadal em van costar quasi 60 Euros...ahir les tenien per 22, brrrrrrrrrrrrrrrrr, cagunlaputa!!!!!!!

Josep Manuel López Gifreu (Pep Barbagelata) ha dit...

Hi ha una solució: comprar els tions i els reis passades les diades. Cada cop hi ha més gent que ho fa. Perquè em penso que les dates de les diades no ens les canviarien pas, i si les canviessin ens tornarien a posar les rebaixes després i no abans. I per què?

robelfu ha dit...

Una de les coses que em crida l'atenció és la típica notícia del dia que comencen les rebaixes, de les senyores fent cua (més aviat buruños i bonys) a la porta d'El Corte Inglés esperant que siguin les deu del mati i arrasar amb el que hagi en la secció d'oportunitats. De Veritat la gent està tan desesperada per comprar? Normal que la gent després no arribi a fi de mes si està desitjant anar-se'n a gastar-se els cales.
innocents....

SHADOW ha dit...

A casa no ens regalem, des de fa molts anys, res de roba ni calçat perquè ens feia moltíssima ràbia. Ja sé que hi ha rebaixes en tot però potser les més escandaloses són les de la roba. Ara, que també pot passar el que em va passar va uns anys: vaig comprar un anorac a la mare per Reis i com que no li anava bé la talla, el vam canviar el dia 7 o 8 i ens van tornar la diferència pel preu rebaixat. Fort, no? Era al Decathlon...
Petonets i seny amb les rebaixes!

Robertinhos ha dit...

jo sempre demano roba pel cagatió i amb els diners que em donen vaig a les rebaixes. sorprenent veure trajes de 300 euros rebaixats a 150. tot són tradicions i estrategies per a buidar-nos les butxaques

Nosotras mismas ha dit...

Rebaixes=bogeria [quan no trobes ho que busuqes]

Petons i bon any

Metamorfosi ha dit...

- Em dic Meta i sóc anormal.
plas,plas,plas...
- Benvinguda meta.


És la llei de l'oferta i la demanda, la llei del mercat, no?

Petons i ànims per sobreviure a la voràgine de les rebaixes!

Joana ha dit...

Jo com el robertinhos , a casa comprem per rebaixes a meitat de preu!I no el primer dia...En calma que no s'acaba res!

Striper ha dit...

Pues tens rao es una vergonya primer lo dels preus i despres nosaltres per ser tan gili...

Terra ha dit...

També sóc anormal, no vaig de rebaixes, total, no tenen mai la meva talla ja...

Carme Fortià ha dit...

Raó no te'n falta pas...

Ara bé, aquest any hem decidit no deprimir-nos. Comprar l'imprescindible pels ulls brillants d'il·lusió dels més petits, i per nosaltres... doncs el just i necessari: roba i de rebaixes, que ja va prou cara la vida! Encara que a vegades qui espera desespera, espero que ens hagi valgut la pena (ja comentaré si aguanto la gentada!).

Waipu Carolina ha dit...

Hola Rosa!


Te comento que no soy nada consumista y tener que hacer algunos regalos obligados de Navidad me dejan tan agotada que imagínate si tuviera que ir de rebajas!! jaaaa

Por eso este año opté por regalar " Dinars" a los amigos y para mis hijos ir a Port Aventura, ir al cine, ir a Londres para mi pareja ( guaooooo), jaaa
Y fotos bien bellas para todos.

Un saludo desde Tarragona

Jesús M. Tibau ha dit...

Sovint som ovelles massa poc descarriades a qui, en el fons, ens encanta sentir els lladrucs d'un gos.

Anònim ha dit...

Jo encara no he tingut ni temps per anar de rebaixes... encara que no ho descarto, perquè jo precisament, de roba no en compro fa... uffff... sempre dic, "aniré a les rebaixes i me'n compraré"...

No m'agrada anar a comprar roba!! ;) Seré l'única femella del món a qui li passa açò?? Aquest tema dóna per un post a banda...

Petons, Rosa!! Te trobo a faltar!!