dissabte, 27 d’octubre del 2007

Em persegueixen els memes...


Em va passar un mem el señor del racó dalt del món en el qual cal donar alguns consells per mantenir un bloc, però el que no sabia jo és que per una altre banda hi havia la Zel fent el mateix, llavors a sota us deixo una barreja de mems ja que el que jo pugui dir ja ho diuen ells dos. Ara bé jo us demanaria que poseiu quelcom de "picant", "verd" ,....dóna brillantor a la pantalla de l'ordinador,per aquesta raó mai els hi passaria el mem a l'striper o la palito o el estripanits que se'm cala foc a l'ordinador...

- És important ser original, intentar aportar alguna cosa nova.
- Tot i que la majoria dels blocs parlen de temàtica diversa (aquesta és una de les seves gràcies), penso que és important que els visitants regulars sàpiguin més o menys què trobaran, i tenir un estil propi.
- Els blocs són un gènere nou, i crec que una de les característiques que ha de complir és ser atractiu a la vista. D'altra banda, atots ens costa llegir a l'ordinador, i per això sóc de l'opinió que els textos massa llargs no vénen de gust a la majoria. Cal ser més concret i directe.
-No cansis. Potser s'hauria de dir que el lector hauria d'estar assegut davant de l'ordinador.
-Dos camins, un, documentar-te si vols explicar quelcom, no s'hi val parlar sense fonaments, entenguem-nos, quan es tracta de qüestions serioses, notícies, campanyes, dades... Et pot enganyar la font, però penso que no s'hi val inventar-se res si intentes fer un post així com de denúncia, de política, de coses que passen, altra cosa és la pròpia opinió, aquí... explaia't!!!
-Procura no ser un lector anònim. No ens enganyem, el que ens agrada és poder llegir algun comentari, és que resulta un pèl trist parlar al desert, o a les pedres...

Passo la pilota, a la Carme R., a la Boira, i al jo mateix....

8 comentaris:

nimue ha dit...

ui, entre tots farem el manual del bon blogger! :)

Anònim ha dit...

Saps que jo ja l'he passat aquest mem? Si hi torno semblarà com una recaiguda, i tampoc és això...

Principalment jo crec que no s'ha de deixar els blogs abandonats dies i dies, o setmanes...

Jobove - Reus ha dit...

el nu masculi es si mes no una intalequia

alla tu, l'home sense calçotets no val res

salutacions

Striper ha dit...

Bona idea pero dona si encenc pantallas millor que tinguis un extintor a prop.

Anònim ha dit...

Menys mal que no m'has passat aquest meme, perquè jo sóc fatal per a donar consells.
Petonets!!

mossèn ha dit...

no he pogut acabar de llegir el teu post ... els ulls han marxat cap el teu precios cul ... salut

Clint ha dit...

t'has deixat el posar un bon avatar...com a mínim a mi el teu m'agrada (i penso que al mossèn també!)

Boira ha dit...

Oh! Ja veig que m'ha tocat! I ara que explico jo que no hàgiu explicat ja? El teu meme podria ser perfectament el meu.

Petonets bonica